Thursday, February 21, 2013

Nour Ain Menjana Pendapatan Saya

As'salam smua blogger, Pada mulanya cakap dengan my hubby nak berniaga online..my hubby cakap boleh handle ke ada anak ini ,umur baru masuk 9bulan time tu, Untuk menyakinkan my hubby saya cakap boleh sebabnya khasyi (anak) x byk ragam sangat lagipun saya mmg bagi susu badan so klu nangis senang x yah susah2 nk bancuh susu di dapur,

My hubby tanya nak niaga tudung fareeda nyata jelita ke @ nak niaga kosmetik, saya cakap klu boleh dua2 pun ok, sambil senyum lebar..then saya ckp x cukup modal nk support x hihihiii..my hubby ckp bab modal dia dulukan...so pe lagi x tggu da cari2 produk dulu..saya pun pikir dan terus pikir akhirnya saya memilih utk meniaga produk nour ain beauty care..

My hubby cakap x pe kita jual dulu produk nour ain ni cari pengguna ble da ramai pengguna add dan bertambah modal kita niaga produk lain plak..so saya pun setuju dengan pendapat my hubby x pe kita mula dari bawah..susah2 dahulu senang di kemudian hari..:)

Dan sekarang terbukti dengan jayanya 2 kali dapat reward seller terbaik dengan hanya niaga online sahaja pendapatan lebih kurang 700 @ 1000 boleh da buat pusingan  
modal ada je pelanggan mesti yakinkan diorang tentang produk nour ain ni, lagipun produk ini memang bagus so ada penggunaan yg tahu dan ada yg x tahu saya bgth dorg ttg produk ini..

Apapun smua usaha family, suami dan rakan2 mgk saya x kan terpikir utk berniaga online bila ada yg memberi semangat dan tunjuk ajar..so jgn tggu lagi rebut peluang yg ada duduk2 dirumah pun income leh dapat..:)

 

No comments:

Post a Comment