Tuesday, March 12, 2013

FILE MERAH NOUR AIN..:)

AS'SALAM KALI TULIS BLOG TIME LUNCH..APA MENU KORANG LUNCH NI..SAYA BIASA2 JE NASI PUTIH , IKAN ASAM PEDAS DAN SAYUR BAYAM..

KENAPA TAJUK ARINI FILE MERAH NOUR AIN YERK? KLU KORANG NK TAU FILE MERAH NI LA TERDAPATNYA NAMA,ALAMAT DAN HP PELANGGAN NOUR AIN SAYA..SAPA2 YG PERNAH WAT ORDER DGN SAYA PASTU BLE NK REPEAT ORDER X YAH DA SUSAH NK TY PM/CALL/WHATAPPS..JUST BGTH DUIT DA BANKIN SAYA AKAN CARI NAMA DIDALAM FILE MERAH NI..

OK KAN..DETAIL PELANGGAN PUN PENTING BLE KT MULA KAN SESUATU BISNES..NI PIC FAIL MERAH NOUR AIN SAYA ..

KLU KORANG TGH LIHAT BLOG INI SKRG KORANG BOLEH ORDER PRODUK NOUR AIN NI DGN SAYA PM/CALL/WHATAPSS NOM NI 01733236..X PUN KORANG BOLEH ORDER JER KAT FORM YG DA SEDIA TU..ORDER TU AKAN MASUK KAT EMAIL SAYA..X PERLU RISAU PENGEPOSAN SETIAP HARI

BELUM TERLAMBAT UTK MEMILIKI KULIT YG CANTIK DAN MENAWAN DGN NOUR AIN..:)

No comments:

Post a Comment