Monday, September 2, 2013

Welcome 03 September 2013

Assalammualaikum...hai2 selamat malam semua blogger, malam2 ini la baru rajin nak menaip blog..walaupun saya seorang suri rumah pagi sampai la ke malam take care hal rumah dan anak 24/7 betul la orang kata duduk rumah kerja rumah x kan penah abis..lepas satu satu kerja rumah kena siapkan,walaupun tgh nak tido ini masih pikir lagi sok nak masak pe,wat pe dan lain2 lagi

Selamat Datang Bulan September cepatnya masa ini berlalu..lagi 3 bulan je lagi nak masuk tahun baru 2014..aih2 azam tahun ini pun separuh baru terlaksana mungkin kah sempat tercapai??..insyaallah dengan usaha dan semangat yg tinggi kita pasti boleh!!


Seperti biasa bkn sahaja saya duduk dirumah jaga anak dan da perihal rumah kena diuruskan..MY BISNES NOUR AIN BEAUTY CARE..Biz yg banyak membantu saya sekeluarga sudah pun hampur 1 tahun...sapa kata duduk rumah x boleh wat income..semua terletak ditangan dan dibahu anda smua if nak berjaya pasti boleh..kena usaha!! usaha!! usaha!! peringatan utk diri saya jugak ..hihiihhi

Alhamdulillah Biz Nour Ain semakin dikenali ramai dan men dapat sambutan yg me'ggalakkan daripada pengguna semanjung dan jgk sabah sarawak..korang klu x kenal mesti x jatuh cinta dengan Produk Nour Ain ini if sesuai dengan kulit insyaallah mesti korang nk repeat lagi dan lagi..

Korang jangan malu2 utk ada facebook dan klu rasa malas nk add boleh call,pm,wassap saya 0173323635..terus direct melalui hp saya x perlu risau nk x tanya dulu pun boleh baru beli..:)

MERDEKA!!!!



No comments:

Post a Comment