Friday, October 4, 2013

PRODUK NOUR AIN SALES SEMPENA AIDILADHA UTK 2013

Assalammualaikum smua blogger jam menunjukkan pukul 3.07am PAGI, mata tak boleh nak lelap my hubby dan anak da lama dibuai mimpi indah..berkesempatan menulis blogger ini yang sudah lama tidak diupdates dan diuruskan..kesibukkan saya sebagai suri rumah dan menjalankan bisnes secara online membuatkan saya mmg tidak boleh menguruskan blogger namun dan tapi ada masa seperti waktu2 begini la saya FREEEEE TIME!!!

Okey sekarang nak bagitahu korang yang saya akan membuat satu sales sempena menyambut kedatangan aidiladha tidak lama lagi, haaaa SALES apa seperti yang anda sudah ketahui Produk Nour Ain..korang produk ini memang laris kalau tidak tak kan saya boleh menjadi stokis kan,..:)
itu semua rezeki dan usaha saya selama ini da berbaloi

Jom saya ajak korang berniaga bersama2 meanss jadi Pengedar Produk Nour Ain..Produk ini halal diluluskan oleh kkm,tiada pengelupasan,lelaki dan wanita boleh pakai dan yg paling penting pembuatan produk ini adalah anak jati malaysia dan produk ini jugak diproses dalam malaysia..memang berkualiti kan smua MALAYSIA..:)

Eh nak tulis pasal SALES tulis bab lain plak, PAKEJ NOUR AIN SALES AIDILADHA:_

a) Starter Pack 3 in 1 (beauty soap,uv foundation(10gm),night cream(5gm) toner dan serum vit c 10ml RM100

b) Exclusive 4 in 1 (beauty soap,uv foundation(15gm),night cream(10gm) toner dan serum vit c 10ml RM150

c)Starter Pack+Serum Large 30ml RM166

d) Starter Pack+Skin Body Oil Mist 50ml RM162

e) De'5 Kolegen + Shaker RM180

percuma pos dan pin tudung




No comments:

Post a Comment